Welkom bij de Gladiator Sports Shop! De grootste paintball shop van de BeNeLux!

Elke tweede zaterdag van de maand: GRATIS TECH SUPPORT

Gladiator Sports is een gecertificeerd Tech-center

Hierdoor worden bijna alle reparaties bij ons op de locatie uitgevoerd zonder dat producten teruggaan naar de fabrikant.
Uiteraard krijgen wij het vertrouwen van de fabrikant zodat problemen snel en vakkundig kunnen worden opgelost.

Wanneer je een product nieuw koopt heb je als gebruiker garantie. Maar als er een 3e partij aan dat product sleutelt vervalt in de meeste gevallen de fabrieksgarantie.
Omdat Gladiator Sports gecertificeerd Tech-center is mogen wij paintball producten nakijken en/of repareren, zonder dat dit gevolgen heeft op de fabrieksgarantie.

Hoelang heb je garantie

Op bijna alle producten in Nederland zit standaard 1 of 2 jaar garantie. Helaas kunnen producten na deze termijn ook nog weleens stuk gaan.

Omdat wij service erg belangrijk vinden, willen wij onze klanten een extra garantie geven. Gladiator Sports verlengt de garantie op producten die bij ons zijn gekocht zijn tot 5 jaar.

Lees meer over: GLADIATOR SPORT 5 JAAR LIMITED GARANTIE

Kosten reparatie

Als een product niet bij ons is aangeschaft of wanneer de garantietermijn is verlopen worden er voor een reparatie kosten in rekening gebracht. Reparatie kosten zijn exclusief de nieuwe onderdelen. Uiteraard wordt ervan tevoren een schatting gemaakt van de totale kosten. Om klanten een goede inschatting te geven op de eventuele kosten worden deze niet per uur maar per reparatie gerekend.

De exacte kosten verschillen per product of per type marker. Als voorbeeld: De reparatie kosten voor een elektronische marker zijn € 29,95.
Een overzicht van alle reparatiekosten kun je hier terugvinden:
https://www.gladiatorshop.nl/diversen/gladiator-sports/reparatie.html.

Elke 2e zaterdag van de maand: GRATIS TECH SUPPORT

Omdat wij service erg belangrijk vinden organiseren wij elke 2e zaterdag van de maand een Gratis Tech Support dag. Voor alle spelers, alle merken en alle markers.

Iedereen is welkom voor de Tech Support. Tijdens de Tech Support wordt iedereen zo goed als mogelijk geholpen. Voor reparatie, service en natuurlijk advies bij het fine tunen of afstellen.

TIP: Voor het beste eindresultaat is het verstandig om je eigen perslucht fles mee te nemen! Wij controleren dan de uitgaande druk.
Indien de druk niet goed is kunnen wij deze afstellen op de optimale druk voor de marker. (Indien mogelijk)

Voorwaarden Gratis Tech Support dag:
• Gratis Tech Support dag alleen in de winkel. Marker van tevoren opsturen niet mogelijk.
• Tech Support voor alle merken en modellen (mits toegestaan in Nederland, geen cat.1 sup 7).
• Gratis hulp bij het afstellen of finetunen marker en/of perslucht fles.
• Kosten voor de eventuele nieuwe onderdelen zijn niet inbegrepen.
• Gratis is alleen van kracht als de reparatie op de dag zelf kan worden uitgevoerd.

Zodra de reparatie niet op de dag zelf gedaan kan worden, wordt er niets gerekend voor de diagnose. Hierna wordt er gelijk een advies gedaan over de totale kosten.
In overleg met de klant worden er dan de eventuele vervolg stappen bekeken.