Welkom bij de Gladiator Sports Shop! De grootste paintball shop van de BeNeLux!

Ruilen en retouren

Vervelend dat er bestelde producten retour gestuurd moeten worden.
Wij gaan er alles aan doen om de retour zending zo snel mogelijk af te handelen.
1. Wanneer mag een product retour gestuurd worden?

U heeft als klant het recht een bestelling of een gedeelte hiervan zonder opgave van reden te annuleren en retour te sturen. Dit dient u maximaal 14 dagen na het verzenden van uw bestelling bij ons bekend te maken. Hierna heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om de bestelling naar ons te verzenden.

2. Wat zijn de voorwaarden voor het annuleren van bestelde producten?

U dient ons schriftelijk of via email op de hoogte te brengen van de annulering. Het product is ongebruikt, onbeschadigd en is in originele staat inclusief de originele verpakking. Gebruikte producten, beschadigde producten of producten zonder de originele verpakking nemen wij niet retour. Na ontvangst van het product bij ons, ontvangt de klant een bevestiging. U heeft de mogelijkheid voor een ander alternatief product of een terug storting van het aankoopbedrag.

3. Wanneer kan ik het aankoop bedrag terug verwachten?

Als u kiest voor een complete terug storting van het aankoopbedrag, maken wij dit binnen 10 werkdagen in orde. Het complete aankoop bedrag inclusief BTW maar exclusief de verzendkosten zal worden terug gestort op uw rekening.

4. Worden alle producten retour genomen?

Nee, niet alle producten kunnen worden geannuleerd of worden retour gezonden. Speciaal voor u bestelde artikelen en artikelen speciaal besteld op bijvoorbeeld maat of kleur worden niet retour genomen. Het is ook niet mogelijk om bestelde paintballs retour te zenden. Voldoet het product wel aan de bij punt 2. genoemde voorwaarde, dan kunnen wij besluiten om een product retour te nemen uit coulance. Wij behouden wel het recht om 20% van de netto waarde van het terug genomen goed in mindering te brengen als kosten voor de herverkoop.

5. Wat moet er worden meegestuurd met de retour zending?

Na het schriftelijk of via email laten weten dat u een product retour wilt sturen dient u een aantal zaken met de zending mee sturen. Wij zien naast het product graag in de doos een notitie met de volgende gegevens.
• Contact informatie
• Bestel nummer (of kopie van de aankoop bon)
• Beschrijving van het product (of kopie van de aankoop bon)
• Reden van terug sturen
• Eventuele oplossing

6. Terug sturen van een defect product.

Ondanks dat wij alle producten uitvoerig testen voor wij iets verzenden, kan het zijn dat een product een gebrek heeft. In dit geval kunt u een product retour sturen met de bij punt 5. genoemde voorwaarden. Wij zullen dit product zo snel mogelijk nakijken, repareren of een alternatief nieuw product aanbieden. Na reparatie of vervanging van een nieuw product zullen wij de zending zo snel mogelijk naar u retour zenden. De verzenkosten naar ons zijn voor de rekening van de klant. De kosten voor het opnieuw opsturen van het nieuwe of gerepareerde product zijn voor Gladiator Sports. Natuurlijk kunt u een defect product ook langsbrengen in de Gladiator Sports Shop. Het eventuele probleem kan indien mogelijk daarbij gelijk worden verholpen.

7. Kosten.

Wanneer er beroep wordt gedaan op het recht van retour zijn de verzendkosten van de zending terug naar ons voor de consument.

8. Retouradres.

Het retouradres van de shop is:
Gladiator Sports Shop
G.T. Rietveldstraat 174
1333 LJ Almere
Nederland